Garantinis aptarnavimas

 
Visoms www.complius.lt parduodamoms prekėms taikoma garantija pagal įstatymą, arba pratęsta garantija, jei ją suteikia prekės gamintojas. Garantinis laikotarpis nurodomas parduodamos prekės aprašyme.
 
Bet kurios įsigytos prekės garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą ir (arba) kasos kvitą), kurį turite pateikti prekę pristačius garantiniam aptarnavimui.
 
Svarbu: Prieš pradėdami naudoti prekę atidžiai perskaitykite šias garantines sąlygas bei naudojimosi instrukcijas. Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą.
 
 
PREKIŲ GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS
  1. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam aptarnavimui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas;
  2. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo turite kreiptis į įgaliotą serviso įmonę (žemiau pateikta lentelė), o jei prekės gamintojo joje nėra - į Pardavėją;
  3. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant atvejams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei taisymu, klientas apmoka savo sąskaita;
  4. Gamintojo kokybės garantijos galiojimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami gamintojo įgaliotame servise (nurodytame žemiau pateiktoje lentelėje) per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia užsakyti papildomai;
  5. Prietaisas pakeičiamas, jeigu gedimų, kurių atžvilgiu taikoma garantija, negalima pašalinti. Prekės kaina mažinama arba pinigai grąžinami pirkėjo reikalavimu Civilinio kodekso 6.3641 4 dalyje numatytais atvejais;
  6. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa garantiniam aptarnavimui atnešto prietaiso komplektacija;
  7. Už garantinio aptarnavimo metu prarastą informaciją Pardavėjas neatsako. Garantiniam aptarnavimui pateikiant mobilųjį telefoną ar kitokį įrenginį, kuriame saugomi duomenys, rekomenduojama atmintyje esančią informaciją išsaugoti SIM kortelėje ar kitame įrenginyje (laikmenoje);
  8. Techninis aptarnavimas (baterijų, kitų detalių pakeitimas) yra vartotojo pageidavimu už nustatytą mokestį atliekamas bet kuriame gamintojo įgaliotame servise;
  9. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 1 mėn. nuo pranešimo pateikimo, tolimesnis prekės saugojimas atliekamas už papildomą užmokestį. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 6 mėn. nuo pranešimo pateikimo, Pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti, t. y. ją utilizuoti.
GARANTIJOS NETAIKYMO ATVEJAI
  1. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos, garantijos ar kitame dokumente nurodytų taisyklių, standartinių prietaisų eksploatavimo sąlygų, priežiūros ar saugojimo taisyklių;
  2. Gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas ar priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo;
  3. Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
  4. Prietaisas sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo;
  5. Pažeidimai atsirado po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
  6. Prekės pažeidimai atsirado dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
  7. Prekės gedimai atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
  8. Prekės gedimai atsirado dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamų eksploatavimo sąlygų, naudotojo neatsargumo;
 
GARANTINIO REMONTO SERVISO ĮMONĖS
 
Įmonės pavadinimas Gamintojai, kurių gaminių garantinis remontas atliekamas įmonėje
   
UAB „Service Net“
Taikos pr. 113B, Kaunas, tel. (8 700) 55595
Gabijos g. 38, Vilnius, tel. (8 700) 55595
ACER, BENQ, CTX, FUJITSU, HEWLETT PACKARD (HP), IBM, LEXMARK,NEC MONITORS, SAMPO, TOSHIBA, VIEWSONIC, CIBOX, LENOVO
   
UAB „Servisa ICT“
Savanorių pr. / J.Žemgulio g.192/8, Kaunas, tel. (8 37) 329000
Geležinio Vilko g. 6 A, Vilnius, tel. (8 5) 2101160
LENOVO, SANDISK, ACME, ASUS, BROTHER, MAG, PROVIEW, MPIO, DI-BOSS, ASSMANN, CHICONY, A-DATA, APPLE-I
   
UAB „Baltic Continent“
Gabijos g. 38, Vilnius, tel. (8 700) 55595
Taikos pr. 113B, Kaunas, tel. (8 700) 55595
LG, SAMSUNG, MIELE, BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ZELMER, STOLLAR, INDESIT, ARISTON, JETAIR, KRUPS, MOULINEX, ROWENTA, HOOVER, CANDY, ESTAR, TCL, THOMSON, LA SOMMELIER, ADLER, CAMRY, SILVERLINE, WEISMAN, AKAI, AKSU, COWAY, LADYCOOK, LAICA, RAVANSON, REMINGTON, SHARP, MESKO, HP, BEKO, BLOMBERG, GORENJE, HEWLETT PACKARD (HP)
   
UAB „D LINK Baltija“
Žirmūnų g. 139, Vilnius, tel. (8 5) 2363629
D-LINK
   
UAB „Biznio mašinų kompanija“ (BMK)
Sėlių g.18A, Vilnius, tel. (8 5) 2125559
Jasinskio g.16G, Vilnius, tel. (8 5) 2126188
Trakų g. 1-2, Kaunas, tel. (8 37) 204312
Galinio Pylimo g. 20A, Klaipėda, tel. (8 37) 412263
XEROX
   
UAB „ASBIS Vilnius“
Ateities g. 25B, Vilnius, tel. (8 5) 2461327
HDD PRESTIGIO, USB PRESTIGIO
   
UAB „DS Distribution“
Verkių g. 29, Korp.14, Vilnius, tel. (8 5) 2762151
DELL